Eszközök

Mivel, milyen hatást érhetünk el?
Figyelem! A veséket soha nem ütjük meg! Az apró paskolástól a keményebb ütésekig szabad haladni, az első alkalmakkor mindenképp. Ahogy a partnerek megismerik egymás testének határait, az ütés mértéke, erőssége, ideje aszerint változik. A fenekelés a fenék alsó részén történjen, pontosan a farizom alsó részén, ez talán a legfontosabb alapelv. Az altáji, medence izmok (musculus levator ani) közt számos izomnak van szerepe a záróizmokkal vagy a hüvely körüli izmokkal, ezt jó tudni a stimuláláshoz. A farpofákon, kb. egy tenyérnyi szélességben adjuk az ütések mintegy 70 %-át! A maradék fenekelés 20 %-a csattanhat a comb és a fenék találkozásánál és csak 10 % a combon. Soha ne alkalmazzunk sérült vagy mások által már használt, nem fertőtlenített eszközöket! A vérrel szennyezett eszközöknél különösen figyelj oda!

Fontos tudni, hogy milyen anyagból készült eszközöket használunk a fenekelésnél és hogy melyik milyen hatású és mire alkalmas.

Bőr - Mindkét hatást adja, csíp is, és fáj is. A bőr keménységétől és súlyától függ az érzet. A bőrből készült anyagokat folyamatosan ápolni kell, rendszeres ellátást igényelnek, különben kiszáradnak, törnek. A csatos felét ne használd az övnek! A puhább bőr övek (tawse-k is) kiválóan alkalmasak a fenekeléshez.

Műanyag

  • Akril - Olcsó, de nagyon könnyen törik.
  • Szilikon - törhetetlennek hirdetik. Általában rugalmas és csíp.
  • Plexi - törhetetlennek hirdetik. Nagyon tömör és fáj. Óvatosan alkalmazandó.
  • Gumi - Nagyon fájdalmas eszköz. Rendszerint csak kisebb dózisokban alkalmazhatók. A vékonyabb gumi (pl. gumi ugrókötél) csíp, az erősebb tömör gumicső pedig nagyon fáj és erősen megütve azonnali zúzódásokat, véraláfutásokat okoz. (pl. combat)

Fa - sokféle eszköz van fából (pálcák, paddlek, fakanalak, hajkefék, paskolók stb.)

  • Nehéz, tömör fa (pl. paddle, bot, ébenfa kefe) - "gyilkos" hatású, fájdalmas érzés. Nagyon könnyen megsebzi a bőrt. Rendkívül óvatosan szabad használni, mivel roncsolhatja a bőrt.
  • Könnyebb fa eszközök. (pl. pálca, vessző) - csípnek. Gyakran hagynak a bőrön vörös és kissé gyulladt csíkokat. Általában hosszabb ideig használhatóak, mint a tömör fa, de ez is gyorsan és könnyen kiszárítja, felmarja a spankee bőrét.

Általában az eszközökről: amikor fenekelünk, szem előtt tartjuk az ütések erejét, időtartamát, a pózt (ahol feszül a bőr, pl. előrehajolva bokafogásnál, különösen intenzív a hatás) és az eszközök keménységét is. Nehéz, tömör és / vagy kemény eszközöket soha nem szabad használni csontos területen!

Szempontok: Kinek ajánljuk, érzet, intenzitás, biztonságos célterület, zajszint.

Bőr öv: középhaladók, fáj/ csíp, közepesen erős, teljes fenéken, ülőpárnákon, közepesen hangos.

Fürdő kefe: haladók, fáj, erős, a fenék alsó 2/3-án, ülőpárnákon, hangos.

Hajkefe: középhaladók, fáj /csíp, közepesen erős, a fenék alsó 2/3-án, ülőpárnákon, közepesen hangostól a hangosig.

Pálca - vastag: haladók, csíp / fáj, erős, a fenék alsó 2/3-án, közepesen hangos.

Pálca - vékony: haladók, csíp, közepesen erős, a fenék alsó 2/3-án, ülőpárnákon, combokon, csendes.

Paddle - nagyobb, nehezebb, vastagabb: haladók, fáj / csíp, erős, a fenék alsó 2/3-án, hangos.

Paddle - vékonyabb, könnyebb, keskenyebb: haladók, csíp / fáj (függ a fa anyagától), erős, a fenék alsó 2/3-án, ülőpárnákon, combon, közepesen hangos.

Kéz: kezdők, csíp / fáj, gyengétől a közepesig, teljes fenéken, ülőpárnákon, közepesen hangos.

Vonalzó: kezdők, csíp, gyenge, teljes fenéken, ülőpárnákon, combon, csendes.

Fakanál: kezdők, csíp, gyengétől a közepesig, teljes fenéken, ülőpárnákon, combon, közepesen hangos.

Korbács: haladók, fáj / csíp, közepestől erősig, teljes fenék, ülőpárnák, combok, közepesen hangos.

Vessző: haladók, fáj / csíp, közepestől erősig, teljes fenék, ülőpárnák, combok, csendes.


ADULT CONTENT

Felnőtt tartalom!


Az ön által letölteni kívánt tartalom olyan elemeket tartalmaz, amelyek kiskorúakra káros hatással lehetnek.
Ha szeretné, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használjon szűrőprogramot!